Leave Your Message

Cortina di luce di sicurezza senza puntu mortu (30 * 15 mm)

● A sezione di output luminosu ultra-sottile di a serie DQB hè solu 15 mm

● Dimensione chjuca, faciule da installà

● Velocità di risposta ultra-rapida (menu di 15 ms)

● Pò prutege efficacemente u 99% di i signali d'interferenza


Hè largamente adupratu in grandi macchine cum'è presse, presse idrauliche, presse idrauliche, cesoie, porte automatiche, o occasioni periculose chì necessitanu prutezzione à longa distanza.

    Caratteristiche di u pruduttu

    ★ Eccellente funzione di autocontrollu: Assicuratevi chì l'apparecchi elettrici regulati ùn ricevenu micca u segnale incorrectu in casu chì u protettore di schermu di sicurezza falli.
    ★ U sistema mostra una forte capacità anti-interferenza contr'à i signali elettromagnetichi, a luce stroboscopica, l'archi di saldatura è e fonti luminose circundanti.
    ★ A so facilità d'installazione è di debugging, u cablaggio simplice è l'aspettu attraente sò altri punti culminanti.
    ★ A so prestazione sismica superiore hè attribuita à l'usu di a tecnulugia di muntatura superficiale. Hè cunforme à a certificazione TUV CE è à u standard di gradu di sicurezza lEC61496-1/2.
    ★ A prestazione in termini di sicurezza è affidabilità hè forte, è u tempu currispundente hè bassu (
    ★E dimensioni di u disignu sò 30 mm per 30 mm.
    ★ A presa d'aria permette di attaccà u sensore di sicurezza à u cavu (M12).
    ★Ogni cumpunente elettronicu usa accessori di marche cunnisciute.

    Cuntenutu di u pruduttu

    L'emettitore è u ricevitore sò i dui cumpunenti basi di a cortina di luce di sicurezza. I raggi infrarossi sò emessi da u trasmettitore, è u ricevitore li assorbe per creà una cortina di luce. U ricevitore di luce reagisce istantaneamente per mezu di u circuitu di cuntrollu internu quandu un ughjettu entra in a cortina di luce, fermendu o allarmendu l'apparecchiatura (cum'è un pugnu) per prutege a sicurezza di l'operatore è garantisce u funziunamentu regulare è sicuru di l'apparecchiatura.
    Da una parte di a cortina di luce, ci sò parechji tubi di trasmissione infrarossi equidistanti, è da a parte opposta, ci hè un numeru uguale di tubi di ricezione infrarossi posti in modu simile. Ogni tubu di trasmissione infrarossi hè piazzatu in una linea retta cù un tubu di ricezione infrarossi currispundente. U signale modulatu, o signale luminosu, emessu da u tubu di trasmissione infrarossi pò ghjunghje efficacemente à u tubu di ricezione infrarossi quandu ùn ci sò micca ostaculi in u percorsu di i tubi nantu à a stessa linea retta. Dopu a ricezione di u signale modulatu da u tubu di ricezione infrarossi, u circuitu internu currispundente produce un livellu bassu cum'è output. U signale modulatu, o signale luminosu, mandatu da u tubu di trasmissione infrarossi, però, ùn pò micca passà facilmente à u tubu di ricezione infrarossi quandu sò presenti ostaculi. U tubu di ricezione infrarossi hè attualmente. Siccomu u tubu ùn hè micca capace di riceve u signale di modulazione, l'output di u circuitu internu chì risulta hè di livellu altu. Tutti i circuiti interni emettenu un livellu bassu quandu nisun ughjettu passa per a cortina di luce, postu chì tutti i signali modulati di i tubi di trasmissione infrarossi, o signali luminosi, ponu ghjunghje cù successu à u tubu di ricezione infrarossi apprupriatu da a parte opposta. In questu modu, u statu di u circuitu internu pò esse esaminatu per determinà se un ughjettu hè presente o assente.

    Cumu sceglie una cortina di luce di sicurezza

    Passu 1: Truvate a distanza trà l'assi ottichi (risoluzione) di a cortina di luce di sicurezza.
    1. Hè vitale esaminà l'ambiente è l'operazioni individuali di l'operatore. Sè l'equipaggiu di a macchina hè una taglierina di carta, l'operatore s'avvicina à a zona à risicu più spessu è hè più vicinu à ella, rendendu l'accidenti più prubabili, dunque a distanza trà l'assi ottici deve esse minima. Cortina di luce (per esempiu 10 mm). Cunsiderate l'usu di cortine di luce per prutege e dite.
    2. In listessu modu, se a frequenza di avvicinamentu à a regione periculosa diminuisce o a distanza aumenta, pudete sceglie di prutege a palma (20-30 mm). 3. Se a zona periculosa deve prutege u bracciu, aduprate una cortina di luce cù una distanza un pocu più longa (40 mm).
    4. U limite massimu di a cortina di luce hè cuncipitu per prutege u corpu umanu. Pudete selezziunà a cortina di luce cù a distanza più longa (80 mm o 200 mm).
    Passu 2: Selezziunate l'altezza di prutezzione di a cortina di luce.
    Deve esse determinatu cù a macchina è l'attrezzatura adatta, è si ponu fà cunclusioni da e misurazioni attuali. Fate attenzione à a differenza trà l'altezza di a cortina di luce di sicurezza è a so altezza di prutezzione. [L'altezza di a cortina di luce di sicurezza: l'altezza tutale di l'aspettu di a cortina di luce di sicurezza; l'altezza di prutezzione di a cortina di luce di sicurezza: a portata di prutezzione efficace quandu a cortina di luce hè in usu, vale à dì, l'altezza di prutezzione efficace = distanza trà l'assi ottici * (numeru tutale di assi ottici - 1)]
    Passu 3: Sceglite a distanza antiriflessu di a cortina di luce.
    A distanza di u fasciu luminosu si riferisce à a distanza trà u trasmettitore è u ricevitore. Deve esse determinata secondu u scenariu reale di a macchina è di l'attrezzatura, permettendu di sceglie una cortina di luce più adatta. Dopu avè stimatu a distanza di sparu, cunsiderate a lunghezza di u cavu.
    Passu 4: Identificate u tipu di output di u signale di a cortina di luce.
    Deve esse determinatu aduprendu u mecanismu di output di signale di a cortina di luce di sicurezza. Certe cortine di luce ùn ponu micca currisponde à i signali generati da l'equipaggiu di a macchina, ciò chì richiede l'usu di un controller.
    Passu 5: Selezzione di e staffe
    Sicondu e vostre esigenze, pudete sceglie una staffa in forma di L o una staffa rotante di basa.

    Parametri tecnichi di i prudutti

    Parametri tecnichi di i prudutti jra

    Dimensioni di a serie DQB20

    Dimensioni di a serie DQB20: 8h

    Dimensioni di a serie DOB40

    Dimensioni di a serie DOB4034j

    A scheda tecnica di a cortina di luce di sicurezza ultra-sottile DQB hè a seguente

    A scheda tecnica di a cortina di luce di sicurezza ultra-sottile DQB hè a seguente ca4

    Lista di Specifiche

    Lista di Specifiche 7qz

    Leave Your Message