Chì sò i sensori di interruttore fotoelettrici è l'interruttori di prossimità, è in quali industrie sò aduprati?
Sensore di interruttore fotoelettricu hè un tipu di sensore chì usa l'effettu fotoelettricu per rilevà. Funziona mandendu un fasciu di luce è rilevendu se u fasciu hè bluccatu per determinà a presenza è u statu di l'ughjettu. U prucessu specificu hè u seguente: 1. Fasciu d'emissione: U sensore emette un fasciu di luce. 2. Segnale ricevutu: Quandu un ughjettu entra in u percorsu di luce, a luce serà bluccata o sparsa, è u signale luminosu ricevutu da u sensore cambierà. 3. Trasfurmazione di u signale: U sensore processa u signale ricevutu per determinà se l'ughjettu esiste, a pusizione è u statu di l'ughjettu è altre informazioni. Sicondu u metudu di rilevazione, pò esse divisu in tipu diffusu, tipu riflettore, tipu riflessione speculare, interruttore fotoelettricu di tipu canali è interruttore fotoelettricu di tipu fibra ottica.
U tipu antifasciu hè custituitu da un trasmettitore è un ricevitore, chì sò separati l'uni da l'altri in struttura, è pruduceranu un cambiamentu di signale di commutazione quandu u fasciu hè interrottu, tipicamente in modu chì l'interruttori fotoelettrici situati nantu à u listessu asse ponu esse separati l'uni da l'altri finu à 50 metri.
U sensore di interruttore fotoelettricu hè principalmente adattatu per a necessità di determinà l'esistenza di oggetti, a pusizione di l'ughjettu è u statu di l'occasione, cum'è l'attrezzatura meccanica automatica in a rilevazione di materiale, a linea di assemblaggio in u contu di l'articuli, a macchina distributrice in a rilevazione di materie prime, ma hè ancu largamente utilizatu in u monitoraghju di a sicurezza, i semafori, l'attrezzatura di ghjocu è altri campi.











