- Cortina di luce di sicurezza
- Sensore di barriera di luce di sicurezza
- Bilancia di pesatura automatica
- Scanner lidar
- interruttore optoelettronicu
- Interruttore di prossimità
- Serratura di sicurezza per macchine utensili
- Interruttore di prossimità capacitivu
- sensore di distanza laser
- Alimentatore pneumaticu à punzone
- Rack di materiale di punzonatura
- Alimentatore servo a rulli Punch NC
01
Dispositivu di prutezzione di sicurezza fotoelettrica Dqv
Caratteristiche di u pruduttu
★ Funzione d'autocontrollu perfetta: Quandu u prutettore di schermu di sicurezza falla, assicuratevi chì u signale sbagliatu ùn sia micca mandatu à l'apparecchi elettrici cuntrullati.
★ Forte capacità anti-interferenza: U sistema hà una bona capacità anti-interferenza à u signale elettromagneticu, a luce stroboscopica, l'arcu di saldatura è a fonte di luce circundante;
★ Facile installazione è debugging, cablaggio simplice, bellu aspettu;
★ A tecnulugia di muntatura superficiale hè aduttata, chì hà una prestazione sismica superiore.
★ Cunfurmità cù a norma lEC61496-1/2 di a Società Elettrotecnica Internaziunale, certificazione TUV CE.
★ U tempu currispundente hè cortu (
★ U disignu di dimensione hè 35mm * 51mm. U sensore di sicurezza pò esse cunnessu à u cavu (M12) attraversu a presa d'aria.
★ Tutti i cumpunenti elettronichi aduttanu accessori di marca di fama mundiale.
★ A cortina di luce hè pulsata, sta cortina di luce deve esse aduprata simultaneamente cù u controller. Dopu à u controller, a velocità di reazione hè più rapida. L'uscita à doppia relè hè più sicura.
Cumposizione di u pruduttu
U schermu di sicurezza hè cumpostu principalmente da dui cumpunenti, in particulare l'emettitore è u sensore. L'emettitore emette raggi infrarossi, chì sò catturati da u sensore per creà un schermu di luce. À l'entrata di un ughjettu in u schermu di luce, u sensore reagisce prontamente per mezu di u sistema di cuntrollu internu, urdinendu à a macchina (cum'è una pressa) di fermà si o attivà un allarme per prutege l'operatore, assicurendu a sicurezza è mantenendu u funziunamentu nurmale di l'attrezzatura.
Da una parte di u schermu di luce, parechji tubi emettitori d'infrarossi sò pusizionati equidistantemente, cù un numeru uguale di tubi riceventi d'infrarossi disposti in modu simile da a parte opposta. Ogni emettitore d'infrarossi s'allinea direttamente cù un ricevitore d'infrarossi currispundente è hè stallatu longu a listessa linea retta. Quandu ùn hè micca ostaculatu, u signale modulatu (signale luminosu) emessu da l'emettitore d'infrarossi ghjunghje cù successu à u ricevitore d'infrarossi. Dopu avè ricevutu u signale modulatu, u circuitu internu currispundente emette un livellu bassu. Tuttavia, in presenza d'ostaculi, u signale modulatu emessu da l'emettitore d'infrarossi hà difficultà à ghjunghje senza intoppi à u ricevitore d'infrarossi. À questu puntu, u ricevitore d'infrarossi ùn riesce micca à riceve u signale modulatu, ciò chì face chì u circuitu internu currispundente emette un livellu altu. Quandu nisun ughjettu attraversa u schermu di luce, i signali modulati emessi da tutti i tubi emettitori d'infrarossi ghjunghjenu cù successu à i so tubi riceventi d'infrarossi currispundenti da a parte opposta, ciò chì face chì tutti i circuiti interni emettinu livelli bassi. Stu metudu permette a rilevazione di a presenza o di l'assenza d'ughjetti analizendu u statu di u circuitu internu.
Guida di Selezzione di a Barriera di Luce di Sicurezza
Passu 1: Stabilisce a distanza di l'assi ottici (risoluzione) di u schermu di luce protettiva
1. Cunsiderate l'ambiente specificu è l'attività di l'operatore. Per esempiu, se a macchina in usu hè una taglierina di carta, l'operatore accede à e zone periculose più spessu è hè più vicinu à elle, aumentendu a probabilità d'accidenti. Dunque, optate per una spaziatura di l'assi ottici più chjuca per u schermu luminosu (per esempiu, 10 mm) per prutege e dite.
2. In listessu modu, se a frequenza di entrata in zone periculose hè diminuita o a distanza hè aumentata, cunsiderate a prutezzione di a palma (20-30 mm).
3. Sè a zona periculosa richiede una prutezzione di u bracciu, sceglite una schermata di luce cù una distanza ligeramente più grande (intornu à 40 mm).
4. U limite massimu di u schermu luminosu hè di prutege u corpu umanu. Sceglite u schermu luminosu cù a spaziatura più larga dispunibule (80 mm o 200 mm).
Passu 2: Determinate l'altezza di prutezzione di u schermu luminosu
Questu deve esse basatu annantu à i machini è l'attrezzature specifiche, cù cunclusioni tratte da e misurazioni effettive. Fate attenzione à a disparità trà l'altezza totale è l'altezza protettiva di u schermu luminosu. L'altezza totale si riferisce à l'aspettu tutale, mentre chì l'altezza protettiva denota a gamma di prutezzione efficace durante u funziunamentu, calculata cum'è: altezza di prutezzione efficace = distanza trà l'assi ottici * (numeru tutale di assi ottici - 1).
Passu 3: Selezziunate a distanza antiriflessu di u schermu luminosu
A distanza di u fasciu luminosu, misurata trà u trasmettitore è u ricevitore, deve esse adattata à a cunfigurazione di a macchina per selezziunà un schermu di luce adattatu. Inoltre, cunsiderate a lunghezza di u cavu dopu avè determinatu a distanza di ripresa.
Passu 4: Determinate u tipu di output di signale di u schermu luminosu
Questu deve esse allinatu cù u metudu di output di u signale di u schermu di luce di sicurezza. Certi schermi di luce ùn ponu micca sincronizà si cù i signali emessi da l'equipaggiu di a macchina, ciò chì richiede l'usu di un controller.
Parametri tecnichi di i prudutti

Dimensioni


Lista di Specifiche












