- Cortina di luce di sicurezza
- Sensore di barriera di luce di sicurezza
- Bilancia di pesatura automatica
- Scanner lidar
- interruttore optoelettronicu
- Interruttore di prossimità
- Serratura di sicurezza per macchine utensili
- Interruttore di prossimità capacitivu
- sensore di distanza laser
- Alimentatore pneumaticu à punzone
- Rack di materiale di punzonatura
- Alimentatore servo a rulli Punch NC
01
Cortina di luce di sicurezza Dqt
Caratteristiche di u pruduttu
★ Funzione d'autocontrollu: Sè u prutettore di schermu di sicurezza falla, verificate chì nisun signale incorrectu ùn sia trasmessu à l'apparecchiatura elettrica regulata. U sistema hà forti capacità anti-interferenza contr'à i signali elettromagnetichi, a luce stroboscopica, l'arcu di saldatura è altre fonti di luce. E caratteristiche includenu una facile installazione è risoluzione di i prublemi, un cablaggio simplice è un bellu aspettu. Inoltre, a tecnulugia di montaggio superficiale hè aduprata per una prestazione sismica migliorata. Rispettate a norma lEC61496-1/2 di a Società Elettrotecnica Internaziunale è ottenete a certificazione TUV CE. U tempu currispundente hè cortu (
★ A cortina di luce hè pulsata, sta cortina di luce deve esse aduprata simultaneamente cù u controller. Dopu à u controller, a velocità di reazione hè più rapida. L'uscita à doppia relè hè più sicura.
Cumposizione di u pruduttu
A cortina di luce di sicurezza hè cumposta principalmente da duie parti: l'emettitore è u ricevitore. U trasmettitore manda raggi infrarossi, chì sò ricevuti da u ricevitore è formanu una cortina di luce.
Quandu un ughjettu entra in a cortina di luce, u ricevitore di luce risponde subitu via u circuitu di cuntrollu internu, pruvucendu l'arrestu di l'equipaggiu (cum'è un punzone) o l'attivazione di un alarme per prutege l'operatore, assicurendu chì l'equipaggiu funziona nurmalmente è in modu sicuru.
Da una parte di a cortina di luce, parechji tubi di trasmissione infrarossi sò installati à intervalli uguali, mentre chì u latu oppostu hà u listessu numeru di tubi di ricezione infrarossi disposti in u listessu modu.
Ogni tubu di trasmissione infrarossa hà un tubu di ricezione infrarossa currispundente è hè pusizionatu in una sola linea retta.
U signale modulatu (signale luminosu) emessu da u tubu di trasmissione infrarossa pò ghjunghje efficacemente à u tubu di ricezione infrarossa s'ellu ùn ci sò micca ostaculi in a listessa linea retta trà di elli.
Quandu u tubu di ricezione infrarossu riceve u signale modulatu, u circuitu internu currispundente produce un livellu bassu.
Tuttavia, in presenza d'impedimenti, u signale modulatu (signale luminosu) emessu da u tubu di trasmissione à infrarossi ùn ghjunghje micca à u tubu di ricezione à infrarossi senza intoppi. In questu mumentu, u tubu di ricezione à infrarossi ùn hè micca capace di riceve u signale di modulazione, è l'uscita di u circuitu internu risultante hè di livellu altu. Quandu nisun ughjettu passa per a cortina di luce, i signali modulati (signali luminosi) emessi da tutti i tubi di trasmissione à infrarossi ghjunghjenu à i tubi di ricezione à infrarossi currispondenti da l'altra parte, pruvucendu chì tutti i circuiti interni emaninu à livelli bassi. L'analisi di u statu di u circuitu internu pò furnisce informazioni nantu à a presenza o l'assenza di un ughjettu.
Guida di Selezzione di a Barriera di Luce di Sicurezza
Passu 1: Determinate a distanza di l'assi ottici (risoluzione) di a cortina di luce di sicurezza
1. Hè necessariu di cunsiderà l'ambiente specificu è l'operazione di l'operatore. Sè l'equipaggiu di a macchina hè una taglierina di carta, l'operatore entra in a zona periculosa più spessu è hè relativamente vicinu à a zona periculosa, dunque l'accidenti sò faciuli da accade, dunque a distanza trà l'assi ottici deve esse relativamente chjuca. Cortina di luce (per esempiu: 10 mm). Cunsiderate e cortine di luce per prutege e vostre dite.
2. Di listessa manera, se a frequenza di entrata in a zona periculosa hè relativamente ridutta o a distanza hè aumentata, pudete sceglie di prutege a palma (20-30 mm).
3. Sè a zona periculosa hà bisognu di prutege u bracciu, pudete sceglie una cortina di luce cù una distanza ligeramente più grande (40 mm).
4. U limite massimu di a cortina di luce hè di prutege u corpu umanu. Pudete sceglie a cortina di luce cù a distanza più grande (80 mm o 200 mm).
Passu 2: Sceglite l'altezza di prutezzione di a cortina di luce
Deve esse determinatu secondu a macchina è l'attrezzatura specifica, è si ponu trarre cunclusioni basate nantu à e misurazioni effettive. Fate attenzione à a differenza trà l'altezza di a cortina di luce di sicurezza è l'altezza di prutezzione di a cortina di luce di sicurezza. [L'altezza di a cortina di luce di sicurezza: l'altezza tutale di l'aspettu di a cortina di luce di sicurezza; l'altezza di prutezzione di a cortina di luce di sicurezza: a portata di prutezzione efficace quandu a cortina di luce hè in funzione, vale à dì, l'altezza di prutezzione efficace = distanza trà l'assi ottici * (numeru tutale di assi ottici - 1)]
Passu 3: Selezziunate a distanza antiriflessu di a cortina di luce
A distanza di u fasciu traversante hè a distanza trà u trasmettitore è u ricevitore. Deve esse determinata secondu a situazione attuale di a macchina è di l'attrezzatura, in modu da pudè sceglie una cortina di luce più adatta. Dopu avè determinatu a distanza di ripresa, si deve ancu cunsiderà a lunghezza di u cavu.
Passu 4: Determinate u tipu di output di u signale di a cortina di luce
Deve esse determinatu secondu u metudu di output di u signale di a cortina di luce di sicurezza. Certe cortine di luce ùn ponu micca currisponde à i signali emessi da l'equipaggiu di a macchina, ciò chì richiede l'usu di un controller.
Passu 5: Selezzione di a staffa
Sceglite una staffa in forma di L o una staffa rotante di basa secondu i vostri bisogni.
Parametri tecnichi di i prudutti

Dimensioni

E specificazioni di u schermu di sicurezza di tipu DQA sò e seguenti

Lista di Specifiche












